piątek, 8 maja 2015

Zapowiedzi majowe


Tydzień matur za mną, więc mogę na serio wziąć się znowu za bloga i pilnować z regularnym wrzucaniem postów. 

Uff... zaczynamy!

(tradycyjnie od prawej):

- Pamiętnik- N. Sparks,
ekranizacja "Pamiętnika" męczy mnie od dłuższego czasu, ale trzeba pamiętać "najpierw książka, potem film"- w ramach czytelniczego wyzwania 2015 - "Typowy romans".

- Klub Dumas- A. Perez-Reverte,
zadanie z Wyzwania - " Książka na postawie której powstał film".

- "90 najważniejszych książek dla ludzi którzy nie mają czasu czytać-H. Lange,
Wyzwanie - "Zabawna, humorystyczna książka".

- Wierna- V. Roth,
Wyzwanie, "Książka, której tytułem jest jedno słowo".

Pozdrawiam i życzę miłego miesiąca :)

4 komentarze:

  1. "Klub Dumas" zdecydowanie chcę nadrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że moja recenzja Cię zachęci :)

      Usuń
  2. Pamiętnik to przepiękna powieść! Płakałam 4 razy!

    OdpowiedzUsuń