piątek, 31 października 2014

Podsumowanie października


Październik dla mnie to przede wszystkim bardzo zimne poranki oraz zmiana czasu, która sprawiła, że nagle mam na wszystko czas :)

Liczba obserwatorów: 22 >>> Witam ! :)
Liczba wyświetleń: 2344
Najczęściej odwiedzany post: Kłamca I- J. Ćwiek
Liczba dodanych postów: 6
Liczba przeczytanych stron (książki zrecenzowane) : 2006
Liczba przeczytanych stron dziennie : 65
Podsumowanie wyzwania "Przeczytam tyle, ile mam wzrostu" -  14 cm

Książki zrecenzowane i przeczytane :
1. Starcie królów- G. R. R. Martin
2. Kłamca I - J. Ćwiek
3. Dziewczyna w stalowym gorsecie- K. Cross
4. Gwiazd naszych wina- J. Green

Sama nie wiem dlaczego, ale ten kawałek po prostu wpadł mi w ucho .


Kiedyś usłyszane w tv i bach! nie mogę przestać słuchać :)


Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

1 komentarz:

  1. Zazdroszczę ilości czasu, bo ja go mam coraz mniej - paradoks, nie wiem co ze mną nie tak :D

    OdpowiedzUsuń