piątek, 2 stycznia 2015

Podsumowanie 2014 roku



Witam wszystkich w Nowym Roku !
Już drugi stycznia, więc czas najwyższy by spojrzeć w jeszcze niby nie tak daleką przeszłość i podsumować 2014 rok :)

Zaczniemy tradycyjnie od liczby obserwatorów. Jest Was już 27! Bardzo się cieszę, że doceniacie to co próbuję, z lepszym luz gorszym skutkiem, zdziałać na tym blogu. Poza tym już 76 osób na moim profilu na Google + kliknęło magiczny przycisk "obserwuj", co również doceniam i za co gorąco dziękuję. Nie zapominam również o fajpejdżu na facebooku gdzie jest już 45 lajków.

Następną kategorią podsumowania jest liczba wyświetleń. Tu także nie ukrywam mojego zadowolenia ponieważ wyniosła ona prawie 3 tysiące.
Normalnie hip, hip hurra !


Trójka najczęściej odwiedzanych postów to :
1. Rywalki- K. Cass
2. Liebster Blog Award #2
3. Kłamca I- J. Ćwiek

W 2014 roku mogliście przeczytać 68 postów, w tym ponad 40 recenzji książek. Daje to ponad 17,5 tys. przeczytanych stron. Średnio czytałam około 48 stron dziennie.
Co do wyzwania "Przeczytam tyle, ile mam wzrostu"  niestety nie udało mi się przeczytać 165 cm, a jedynie 153, choć i tak jestem z siebie dumna :)

Uff, to już chyba koniec.
Jeszcze raz serdecznie Was pozdrawiam i życzę wiele szczęścia, motywacji do działania, wielu życzliwych ludzi oraz miłych chwil, a przede wszystkim wielu wspaniałych książek w 2015 roku.

Pozdrawiam Nowo rocznie.

2 komentarze: