piątek, 1 sierpnia 2014

Podsumowanie lipca


Co mogę powiedzieć o lipcu? Niewątpliwie szybko mi upłynął ten pierwszy miesiąc wakacji. Wielkim plusem jest to, że nie trzeba patrzyć na zegarek kiedy się idzie spać i kiedy się wstaje. Świetne jest również to, że mam więcej czasu na czytanie i ogólne zajmowanie się w nadmiarze rzeczami, które sprawiają mi przyjemność. Ale przejdźmy już do samego podsumowania.


Liczba obserwatorów: 18 >> Witam serdecznie nowo przybyłych :) 
Liczba wyświetleń: 1695
Najczęściej odwiedzany post: "Rywalki" K. Cass 
Liczba dodanych postów: 4
Liczba przeczytanych stron (książki zrecenzowane) : 976
Liczba przeczytanych stron dziennie: 31
Podsumowanie wyzwania "Przeczytam tyle ile mam wzrostu" - 7 cm

Książki przeczytane i zrecenzowane :

Książki niezrecenzowane:
1. Dziennk Bridget Jones-H. Fielding
2. Gildia magów- T. Canavan 
3. Wybrana- P.C. + Kristin Cast

Piosenką najczęściej słuchaną przeze mnie w tym miesiącu był niewątpliwie fragment z musicalu
"Jekyll i Hyde" :) Kiedy to oglądam po prostu brak słów.



Na tym zakończę moje podsumowanie.
Pozdrawiam Was serdecznie i słonecznie :)

2 komentarze:

  1. Ja jestem uzależniona od kontrolowania czas i patrzę, kiedy idę spać i kiedy wstaję :D mimo że są wakacje najdłużej spałam 8 godzin, a zazwyczaj śpię 6 :)

    OdpowiedzUsuń